Get Adobe Flash player

Strategia prezentacji

Grupa docelowa

  • kadra menedżerska, specjaliści

Formalne wymogi uczestnictwa

  • brak

CELE

  • przekazanie najnowszej wiedzy z dziedziny komunikacji interpersonalnej i wystąpień publicznych,
  • określenie własnego profilu zachowań społecznych,
  • poznanie mechanizmów tworzenia „sytuacji dobrego samopoczucia” w kontaktach interpersonalnych,
  • kształcenie umiejętności skutecznych zachowań w różnego rodzaju wystąpieniach publicznych ze szczególnym uwzględnieniem prezentacji.

Obszar zastosowania wiedzy i umiejętności

  • wszystkie formy oficjalnej komunikacji bezpośredniej m.in. prezentacje, konsultacje, dyskusje, praca grupowa.

Opis zawartości programu

  • Proces komunikowania się.
  • Analiza zachowań wg systemu DISG.
  • Autoprezentacja.
  • Wystąpienia publiczne.
  • Podstawy retoryki.
  • Ćwiczenia autoprezentacyjne.
  • Prezentacje.
  • Przygotowanie i przebieg prezentacji.

 

Szczegółowy opis zawartości programu
udostępniony zostanie po kontakcie e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Metody realizacji szkoleń

  • warsztaty metodyczne, seminarium, moderacje.

Techniki realizacji zajęć

  • studium przypadku,
  • metody moderacyjne,
  • gry interpersonalne,
  • inscenizacje (4 wystąpienia: autoprezentacyjne, okolicznościowe, perswazyjne i prezentacyjne).
  • testy samooceny.

Czas trwania

  • 3 dni (28 godzin)

Wielkość grupy

  • do 12 osób