Get Adobe Flash player

Kierowanie grupą projektową

Grupy docelowe

  • kadra menedżerska, koordynatorzy projektów.

Formalne wymogi uczestnictwa

  • brak

CELE

  • rozwijanie umiejętności budowania założeń projektu i tworzenie grupy projektowej,
  • kształtowanie umiejętności właściwego wpływania na relacje interpersonalne w trakcie realizacji projektów,
  • kształtowanie umiejętności opracowywania kryteriów oceny projektów.

Obszar zastosowania wiedzy i umiejętności

  • planowanie, kierowanie i koordynowanie grup projektowych.

Opis zawartości programu

  • Wprowadzenie do zarządzania projektami.
  • Zarządzanie zespołami projektowymi – tworzenie zespołów i ich funkcjonowanie.
  • Fazy realizacji projektu.
  • Harmonogram projektu.
  • Praktyczne aspekty zarządzania projektami (case study).
  • Zarządzanie jakością projektów - definiowanie standardów.
  • Ocena projektów.
  • Sprawozdawczość projektowa.

 

Szczegółowy opis zawartości programu
udostępniony zostanie po kontakcie e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Metody realizacji szkoleń

  • warsztaty metodyczne, seminarium, moderacja.

Techniki realizacji zajęć

  • ćwiczenia,
  • matryce,
  • projekt,
  • studium przypadku,
  • testy.

Czas trwania

  • 3 dni (28 godzin)

Wielkość grupy

  • do12 osób