Get Adobe Flash player

Realizacja Audytu Kompetencji Społecznych

Grupy docelowe

  • pracownicy reprezentujący różne stanowiska i funkcje w firmie, menedżerowie

Formalne wymogi uczestnictwa

  • brak

CELE

  • ocena poziomu wybranych kompetencji społecznych z zakresu komunikacji interpersonalnej
  • identyfikacja mocnych stron (atutów) i ograniczeń uczestników audytu
  • wskazanie istotnych (koniecznych) obszarów i sposobów dalszego rozwoju kompetencji społecznych

Opis zawartości programu

Proponowana struktura audytu

  1. .Wystąpienie prezentacyjne na wybrany (ustalony wcześtemat
  2. Umiejętność identyfikowania i rozwiązania problemu praktycznego
  3. Wystąpienie perswazyjne
  4. Wystąpienie okolicznościowe
  5. Rozwiązanie sytuacji negocjacyjnej
  6. Rozwiązanie sytuacji konfliktowej
  7. Test oceny zachowań naturalnych DISG
  8. Test identyfikacji najlepszej roli w zespole
  9. Identyfikacja preferencji zawodowych

Techniki realizacji zajęć

  • wystąpienia, test, wywiad indywidualny, zadania indywidualne i grupowe

Czas trwania

  • 2 - 3 dni (do ustalenia)

Wielkość grupy

  • do 10 osób